W celu dostarczenia do Przedszkola nr 219 „Niezapominajka” w Warszawie dokumentu elektronicznego, należy zarejestrować się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl
Przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji Przedszkola nr 219 „ Niezapominajka” w Warszawie.
Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml.
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 5 megabajtów. W ramach usługi centralnej „Pismo ogólne” można dołączać pliki do 500 megabajtów. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP, użytkownik ma dostęp do sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych i doręczania dokumentów elektronicznych do Przedszkola nr 219 „Niezapominajka” w Warszawie:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego:
1. W celu wysłania pisma, w ramach usługi centralnej, należy kliknąć na link:
http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego
2. Następnie klikamy: Załatw sprawę
3. W polu Ustaw / zmień adresata wpisujemy: Przedszkole nr 219 „Niezapominajka”.
4. Poniżej pojawi się odnaleziony adresat ( klikamy na niego myszką)
5. Po wysłaniu pisma, na Twoją skrzynkę na ePUAP otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP.xml) potwierdzające przyjęcie dokumentu.
Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje, zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny, jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP. Profil zaufany ePUAP może założyć każda pełnoletnia osoba na platformie epuap.gov.pl.
Po złożeniu elektronicznego wniosku w systemie ePUAP profil zaufany można potwierdzić w ciągu 14 dni w wybranych urzędach i instytucjach. Pełna lista „punktów potwierdzających” udostępniona jest na stronie: Strona główna ePUAP » POTWIERDŹ PROFIL ZAUFANY » Znajdź punkt potwierdzający.
Wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące dokumentów elektronicznych: Art. 14, Art. 39(1), Art. 63, Art. 46, Art. 217 § 4.
Jeśli nie wiesz gdzie znaleźć odpowiedni formularz lub jak uzupełnić wniosek przeszukaj informacje dostępne na https://www.gov.pl , znajdziesz tam informacje o najpopularniejszych usługach wraz z ich opisem i odnośnikiem do właściwego serwisu. Jeśli informacje, które znajdziesz będą niewystarczające skontaktuj się z urzędem, w którym chcesz załatwić swoją sprawę.